Vrácení a reklamace
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?
Nesedla vám vůně nebo se jedná o nechtěný dárek?
Zboží mi zašlete zpět na adresu a vložte k němu i vyplněný formulář. Aby byl daný výrobek stále hezký a mohl jít k novým majitelům, tak vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.
Zboží s formulářem zašlete zpět na tuto adresu:
PARTYZON s.r.o.
Pražská 279
Rakovník 269 01
Volba dopravní společnosti je na vás, ale balík musí přijít přímo k nám na adresu, která je zmíněna výše. Balíky neposílejte na výdejní místa. Po obdržení vašeho balíku zboží zkontrolujeme a peníze vrátíme zpět na váš bankovní účet. Balík neposílejte na dobírku.
Jak je to s náklady za poštovné?
Nejjednodušší je nám napsat či zavolat, že se chystáte zboží vrátit a my Vám zařídíme v Zásilkovně službu Reklamační asistent. Ta Vám umožní snadné odeslání zásilky zpět na naši adresu a na naše náklady.
Je to jednoduché, prostě stačí odnést balík na Zásilkovnu a tam už se o vše postarají, nemusíte vypisovat žádné adresy ani podací lístek. :)
Pokud nám vrátíte všechno objednané zboží, uhradíme Vám navíc i poštovné, které jste zaplatili za cestu zásilky na Vaší adresu.
Samozřejmě je možné vrátit zboží i přes jinou přepravní společnost, ale v tom případě Vám uhradíme pouze nejnižší možné poštovné (79,- Kč).
A co se stane, když si objednané zboží nevyzvednete?
Pokud jste objednávku uhradili předem, tak Vám po navrácení balíku pošleme peníze zpět na bankovní účet (cenu zboží bez poštovného).
JAK REKLAMOVAT VADNÉ ČI POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?
ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA
- Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží.
- Opotřebení zboží vlivem jeho používání.
- Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI
Pokud Vám zboží dorazilo poškozené, tak ho můžete vrátit zasláním na naší adresu uvedenou níže. Při reklamací prosím postupuje následovně:
Reklamace zboží po obdržení zásilky, co dělat:
- K pečlivě zabalenému zboží přiložte vyplněný Reklamační Formulář . Detailně popište, jak je zboží poškozené a poslat fotografii vady nebo poškození na naši emailovou adresu zakaznici@kimmycandles.cz (do předmětu napište číslo objednávky a doplňte – VADA)
- Po přijetí balíčku na níže uvedenou adresu, zboží zkontrolujeme, reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.
- Při uznání vady na produktu se prodavající zavazuje, že bezplatně a bez zbytečného odkladu vadu na produktu odstraní či produkt opraví tak, aby bylo možné produkt použít. Prodávající má na opravu zboží 30 dnů. Pokud tato vada odstranit nepůjde, má spotřebitel právo na výměnu věci. Pokud není možná ani výměna zboží, vrátíme vám peníze na vámi uvedený bankovní účet.
- Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na níže uvedenou adresu.
ADRESA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACE
PARTYZON s.r.o.
Pražská 279
269 01 Rakovník
Balík neposílejte na dobírku.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 14-ti dnů od doručení vadného zboží na naši adresu.
Závěrečná ustanovení
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.
Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. května 202020 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.
Provozovatel e-shopu KimmyCandles.cz si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
JAK VYMĚNÍM ZBOŽÍ ZA JINÉ?
Vaši původní objednávku je potřeba stornovat a vytvořit zcela novou objednávku. V případě již zaplacené objednávky předem vrátíme peníze zpět na váš bankovní účet.